torsdag 18 november 2010

Lovikka mobilvantar

Dessa mobilvantar har jag stickat, dom kommer med på julmarknaden nu till helgen på Johanna Museet i Skurup och nästa helg till Parken i Trelleborg. Mobilvantarna är stickade i äkta Lovikkagarn, jättebra för mobilbatteriet som inte tycker om att bli kallt.
Pris: 100:-/st plus frakt.

Nu finns det inte så många mobilvantar kvar. Det finns 1 st i varje färg kvar.
Nu är dom rosa mobilvantarna slut.
Även dom svarta vantarna är slut. 
Kan stickas upp på beställning.

5 kommentarer:

Lilofant Design sa...

Köp köp köp!! Dessa mobilvantar är helt underbara!! Älskar min!!

OYB sa...

Du har legat i och stickat! Snygga!
Har du förresten hört något om ev prickiga tyger?

Monica/M&N-Design sa...

Tack... Jag har lagt ett mail till dig OYB ang prickiga tyger...

carina i ockelbo sa...

hej Monica såå fina saker du syr och stickar.
kan man få beställa två mobil-lovika vantar ?
min mail broderat@gmail.com

Monica/M&N-Design sa...

Hejsan Carina! Klart du kan beställa... jag mailar till dig.:)