lördag 16 oktober 2010

Tygbeställning

Mina Ooga Booga tyger tog slut omgående så nu ska jag beställa hem mera. Nu kan ni förhandsboka av mig, priset för tygerna blir då 110:-/m plus frakt. Jag kommer att skicka dessa tyger till er med Schenker så fort jag får dom. Betalningen ska vara betald innan jag beställer tygerna. Jag tänkte att sista datum för beställning är den 27 oktober. Det är bara om man förhandsbokar tygerna som priset är 110:-/m.

Siffror & Kulor
Siffror och fotboll Interlock tyget ligger på 150 cm.


Halloween OOGa Booga
Hallowen färger Ooba Booga interlock ligger på 150 cm bredd.


Turquaz OOga-Interlock
Turkost Ooga Booga interlock ligger också på 150 cm bredd.


Red OOga Booga Interlock
Röd/svart Ooga Booga Interlock ligger på 150cm bredd.


Big Skulls
Stora ansikten i trikå ligger på 150 cm bredd.




Inga kommentarer: